JVC KD-R851BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R851BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Kevin 15-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Het is een prima radio voor in de auto heerlijk geluid en ziet er mooi uit, het is ook heel gebruiksvriendelijk alleen moet je wel even aan het menu en de besturing wennen of je gebruikt het boekje erbij voor instructies.

shalih 19-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Erg fijne radio. Mooi design en duidelijke knoppen om het apparaat te bedienen. In eerste instantie vond ik de volumeknop wat groot lijken, maar nu de radio eenmaal is ingebouwd valt dat helemaal niet meer op. Het menu is erg duidelijk, waardoor je eigenlijk zonder handleiding het apparaat kan bedienen. Ook zijn er behoorlijk wat opties om het geluid naar wens in te stellen.

Esther_1983 08-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Leuke radio, vooral bellen met Bleutooth is erg gemakkelijk. Geluid is goed, ook in mijn oudere en dus niet zo stille auto kan ik alles goed verstaan met bellen. Ook handig dat muziek van mijn telefoon via de radio afgespeeld kan worden.

Ramon_1975 08-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Na een Sony nu een JVC omdat de Sony het een week na de garantie begaf (en daar werd dus niets meer aan gedaan) en mijn 10 jaar oude JVC met cd-wisselaar het nog wel altijd deed. Geluid is goed, ook met bellen erg goed zowel in de auto als aan de andere kant van de lijk, genoeg mogelijkheden naar mijn smaak al is het soms even zoeken, met name het bladeren door de USB-stick ging bij de Sony wel gemakkelijker, maar dat zal ook wennen zijn. Vormgeving is goed alleen de knop is wat groot. Ik hoop dat hij net zo degelijk is als mijn oude JVC, dan heb ik er nog lang plezier van. Erg gunstig geprijsd t.o.v. andere merken.

Toyota2000 01-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Mooie radio met veel mogelijkheden en een zeer redelijke prijs! Ik had al lang geen autoradio meer gekocht, omdat veelk auto's uitgerust zijn met een standaard radio. Aangezien die radio defect ging, moest ik een nieuwe kopen. Het merk JVC was me al bekend.

MariV 26-03-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Even een update van mijn ervaring.

Het geluid door de microfoon van de telefoon is ronduit belabberd. Tegenpartij verstaat er bijna niets van.
Verder geen op/aanmerkingen

Carta Riccardo 26-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

ik ben een zeer tevreden klant over JVC.
ik heb alles van JVC TV,Autoradio, DVD en CD recorder, radio, stereo. Super tevreden klant.

MarcoHallo 30-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Handig te installeren, heb nu alleen nog een speciaal kabeltje voor peugeot besteld om de werking helemaal goed te krijgen. Nu springt de radio telkens als deze een tijd heeft uit gestaan weer naar demo mode.
Telefoon via bluetooth heel gemakkelijk te installeren en te gebruiken.

hansie 1962 04-03-2015

Hallo
Ik heb een peugeot 206 uit 2004.
Heb ik dan ook zo,n kabeltje nodig?
En is de kleur ook naar blauw om te zetten?
Vast bedankt voor je antwoord.

Jor72 25-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Super radio, ben helemaal niet handig met die dingen, maar heel makkelijk in te stellen en klinkt heel goed!

Nina_ 24-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Autoradio was makkelijk in te bouwen, alleen als het contact verbroken was, kwam hij niet terug op een voorgeprogrammeerde zender.Coolblue (autoradiostore) heeft ons hier goed bij geholpen. Telefoon was makkelijk in te stellen. Geluid van de radio is uitstekend.De grote geluidsknop is makkelijk te vinden en te bedienen.

Aad 1953 24-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Dit is echt een bizar mooi ding
Deze autoradio is echt het geld waard en heel mooi ontwerp een helder en mooi front vooral in het donker en niet te vergeten een in het geheel zeer eenvoudige te bedienen front
Het geluid van deze deze radio is echt heel mooi en helder om te horen hij is echt een 10 waard
TOPPERTJE

Jan19-9-1962 18-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

De autoradio is eenvoudig in te bouwen en daarbij ook nog eens gemakkelijk in te stellen zodat je snel van de vele mogelijkheden die de radio biedt gebruik kunt maken.
Ik heb vanaf 4-1-2015 de KD-R851BT in de auto en ben zeer blij met deze keuze.
Kortom een goede radio voor een mooie prijs!

ellie-van-kieskeurig 18-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Prima radio met een heleboel instellingsmogelijkheden, vooral de subwoofer instellingen zijn super!
Prima radio voor een mooi prijsje

Jieldou 13-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Prima radio die makkelijk is in te bouwen en aan te sluiten.Goed en helder geluid,moderne uitstraling aansluiting mobiel werkt prima.

JanC26 12-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Inbouwen in Renault Scenic (2) ging prima. Bedrading perfect. Ik moest wel zelf zorgen voor een verloopstuk voor de antenne. Alles werkt echt prima. Alleen moeite met instellen geluid. Nog maar eens boekje doornemen.

erik0912 25-03-2015

Beste Jan, ik zag je reactie. Ik heb pas geleden een Scenic 2 gekocht en wil de radio vervangen. Ik wil wel de stuurwielbediening houden. Lukt dat met deze of moeten er nog dingen bij gekocht worden?
En werkt de weergave op dashboard nog?

rik67mb 06-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Zeer eenvoudige montage, zeer goed geluid, helaas geen SD-kaart. mooie kleuren display geheel super radio

Stephan078 23-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Recentelijk een Citroen C1 aangeschaft. Omdat ik veel met bluetooth/USB afspeel, was ik dus genoodzaakt een andere radio te kopen. Na wat reviews te hebben gelezen, leek de JVC KD-R851BT de beste keus wat betreft prijs/kwaliteit. De radio werkt prima, alleen het duurt soms even voor een bluetooth device gekoppeld is. Verder steekt de volume knop wel ver uit.

Een prima radio voor een prima prijs.

MariV 06-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Radio ziet er heel netjes uit met de verlichting.
Bediening is eenvoudig, alleen het kleine knopje waar de telefoonhoorn op staat mag wel groter.
Deze radio gekocht aan de hand van de reviews en uiteraard vanwege bleutooth.
Ik ervaar de volumeknop niet als erg groot.

WJJVC 05-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Prima radio, vooral heel eenvoudig te bedienen. Zonder boekje alles ingesteld. Wat betreft geluid ook prima. En mooi dat er een microfoon bij zit.

Erik1702 30-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Zeer complete autoradio met handsfree functie en goed geluid alles kan worden afgespeeld cd, usb stick, radio en evt content van je telefoon. Kortom de instelmogelijkheden zijn enorm. Ben er tot nu toe zeer tevreden over.

annethoog 18-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Super mooie radio super geluid met heel veel mogelijkheden .En natuurlijk bluetooth wat ook heel belangrijk is ....

S.Zwaan 08-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Nu een paar dagen in bezit maar dit is een fijne aankoop met vele mogelijkheden voor een betaalbare prijs.

Guido90 20-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Geluidkwaliteit krijgt een 9 omdat de bluetooth simpelweg niet voldoende versterkt wordt, terwijl kenwood (wat bij mijn weten gerelateerd is aan JVC??) dit wel kan. mogelijkheden zijn er voldoende, de reden van aankoop was dan ook met name de bluetooth. Krijgt ook een 9 omdat er geen JVC app is voor de windowsphone. gebruiksgemak: er moet een makkelijkere manier zijn om het menu te benaderen dan de betreffende knop ingedrukt te houden. daarnaast werkt het automatisch koppellen helaas niet zo soepel als beschreven. Ik heb JVC in mijn auto zitten sinds mijn eerste auto, dus ik weet hoe het systeem werkt en kan er redelijk mee over weg. ik kan me voor nieuwe gebruikers voorstellen dat het niet bepaald "plug&play" is. Vormgeving is een 7: niet lelijk, maar wat simpel. de volumeknoppen zijn wel echt verschrikkelijk! ze komen fragiel over en ben steeds bang dat hij afbreekt. de oude volumeknoppen voelden beter, vandaar ook de 8 van degelijkheid. ik ben van JVC een degelijke radio gewend!! ga zo door!

hj15041 20-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

nu bijna een week in bezit.
erg fijne radio. gemakkelijk te installeren en in te stellen. Geluid is prima. via de telefoon app is de radio simpel te bedienen.
tot nu toe zeker aan te bevelen

Bubba40 19-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-R851BTE

Prachtig geluid en werkt prima met mijn IPhone . het geluid tijdens het bellen is ook prima, ik ben goed te horen door de beller.